petak, 19. ožujka 2010.

Hladno dimljeni fileti od Gacke pastrve



Volim fino papati,
a ova delicija sa fotografije
uistinu je nešto baš za preporučiti :)


P.S. 20. ožujka 2010 07:51
Kada čovjek nečim nije zadovoljan, logično je da nešto promijeni.
Predugo sam bio vezan za "blog.hr". Zadnja nedostupnost i silni problemi u radu stvarali su konstantno jedan loš osjećaj kod mene. Da sam drugačiji, to bi bilo nebitno, ali eto, malo sam mimozast pa ne volim kada se netko poigrava mojim osjećajima, neovisno što se oni vjerojatno svim silama trude da sve bude u redu. Tko bi rekao da će jedna takva situacija rezultirati promjenama koje su i više nego značajne. Prvo sam maknuo blog, a sada krećem i u sasvim novi svijet blogova za koji gotovo da nisam znao da i postoji. Biti će naravno nostalgije, ali jednom kada se krene u ovako nešto, uvjeren sam, nema nazad. Postoje okviri okolnosti, tj. realnost, ali evidentno postoje i mogućnosti za promjenu, samo treba mrdnut guzu iz zone inertnog komfora poznatoga. Dodatno, i način pisanja postova se mijenja i gubi svoju možda prepoznatljivu formu, ali ipak neprihvatljivo ograničavajuću. Biti će mi drago da se nekome ponešto svidi, pa možda i ja, ili fotografije, ili to što pišem, kako razmišljam, ali u ovom trenutku to ide u neki drugi plan, dok si kao prioritetan pristup napokon dozvoljavam punu slobodu izbora. Mnogi su u tome doma od prvog trenutka, ja baš i ne. Uistinu mi je bilo stalo do nekih krivih stvari. Možda "krivih" nije dobra riječ, ali da su bile gotovo nepotrebne, e to je i više nego očito, ali dobro, prihvatiti ću to sve kao dio učenja, jer uostalom, što život i je nego neprestano učenje, pa i ovaj virtualni.
Što želim?
Želim ugodno, iskreno i svrhovito druženje.
Ne vidim ni jedan jedini razlog zbog kojeg to ne bi bilo upravo tako.
Starim i novim čitateljima, lijep pozdrav, svako dobro i dobrodošli. Ljubav i mir :)

2 komentara:

  1. Sto se tice bloga hr, predugo ima problema da tu ne bi nesti .. pa.. smrdjelo. Znam da je nesto bilo sa sewenom, pa ga nitko tamo nije bendao dok blogeri nisu vrisnuli. Jednostavno, one u servisu ili boli.. briga... ili brate mili, ne znaju posao i tocka.
    "samo treba mrdnut guzu iz zone inertnog komfora poznatoga." Ej, kako se samo s ovim slazem!!!
    Moze se kukati, cisto da se zadovolji neki mali nagon za samosazaljenjem, ali, brate mili, treba traziti gdje je bolje.
    I vjeruj, moras vjerovati da zasluzujes bolje (ovo ja iz iskustva). :o)
    "Želim ugodno, iskreno i svrhovito druženje." I ja! :o)
    Zanimjivo mi je kako si se opisao:"mimozast" :o))))
    Ugodan ti dan. Idem malo na sportic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mimozast povezujem s proljećom, prirodom, suncem, toplinom, srećom, smijehom....mislim kako su ti moje asocijacije posvem jasne.
    Fotografije djeluje osvježavajuće, no nisam još imala priliku probati pastrvu iz Gacke.
    Bila sam uvjerena kako se na Gacki lovi samo po sistemu "ulovi-pusti", očito sam u zabludi.

    Želim ti sretno proljeće.

    OdgovoriIzbriši